Veebipoe tõrkeotsing
Aeg-ajalt võib veebibrauseris tekkida probleeme või ilmuda veateade. Selliste juhtumite jaoks oleme loonud samm-sammulise veaotsingu juhendi, mille abil saate proovida probleemi lahendada.
Internetiühenduse probleemid
Stabiilne, kiire ja järjepidev internetiühendus on ülioluline. Kui ühendus on ebastabiilne, võivad tekkida mitmesugused probleemid. Võimalikud põhjused on järgmised:
- Nõrk Wi-Fi-signaal, mis on tingitud ruuteri kaugusest või teiste raadiosignaalide häiretest.
- Tehnilised probleemid ruuteri või internetiteenusega.
- Ebastabiilne või aeglane mobiilne internetiühendus. Võimaluse korral kasutage mobiilse andmeside asemel Wi-Fi-d.
- Aeglased avalikud või tasuta võrgud (hotellivõrgud, madala signaaliga piirkonnad).
- Kahjustatud või ebakvaliteetsed internetikaablid.
Veenduge, et teie ühendus on stabiilne ja tugev, sest veebipood ei saa toimida võrguühenduseta.
Aeglane reageerimine või kuvamisprobleemid
Kui veebipood reageerib aeglaselt, ripub või kuvatakse valesti, proovige järgmisi samme:
- Salvestage oma projekt oma kontol.
- Tühjendage brauseri vahemälu ja küpsised.
- Kontrollige oma brauseri ja operatsioonisüsteemi tarkvarauuendusi.
- Sulgege brauser ja kõik programmid ning käivitage arvuti uuesti.
- Otsige üles pahavara ja lülitage välja kõik brauseri laiendused.
- Kasutage tavapärast brauserit, nagu Google Chrome, Apple Safari, Mozilla Firefox või Microsoft Edge.
Pärast nende sammude lõpuleviimist testige, kas probleem püsib, proovides teist brauserit või seadet.
Veebisaidi ja menüü pildid/funktsioonid ei lae ("Broken Images").
"Purunenud pildid" viitavad tavaliselt sellele, et tarkvara, tulemüür või ruuter blokeerib teatud ühendusi. Veaotsinguks:
- Ühendage eri seadmetega samas võrgus ja proovige teisi võrke (näiteks mobiilse andmeside vs. Wi-Fi).
- Kui probleem esineb ainult ühes seadmes, keskenduge selle seadme tõrkeotsingule.
- Kui probleem mõjutab kõiki samas võrgus olevaid seadmeid, kuid mitte teisi, võib see olla seotud ruuteri, Interneti-teenuse pakkuja või võrguadministraatori seadistusega.
Kontrollige tulemüüri seadeid või võtke abi saamiseks ühendust oma Interneti-teenusepakkuja või võrguadministraatoriga.
Makse või kassasse ei ole võimalik edasi liikuda
Kui te ei saa jätkata maksmist või kassasse minekut, sest Maksa nüüd või Telli nüüd nupud ei ole aktiivsed, võib see viidata probleemile teie ostukorvis olevate toodete või sisestatud teabega. Kontrollige järgmist:
- Veenduge, et ükski toode ei näita punaseid hoiatusi, nagu "Projekt kehtetu", "Projekti läbivaatamine" või "Ei ole enam saadaval". Nende probleemide lahendamiseks redigeerige projekti.
- Kontrollige, et kõik sisestatud andmed (nimi, aadress, e-posti aadress, vautšeri kood) on õiged. Eemaldage kõik mittevajalikud tühikud või erimärgid.
- Kui vautšeri koodi väli on punane, kustutage kood ja klõpsake nuppu Lunastada välja tühjaks.
- Veenduge, et aadress on õige, eriti kui süsteem ei suutnud seda kontrollida. Kasutage vajadusel alternatiivseid aadressiformaate või kasutage süsteemi soovitatud aadressi. Lisage mis tahes lisateave lahtrisse Täiendav aadressi teave väljale.
Üleslaaditud PDF-failid ei sobi korrektselt pildiraamatu kaanele/lehekülgedele.
Veenduge, et teie PDF-failid vastavad Professional Zone'is määratud õigetele suurustele. Kasutage etteantud malle ja kontrollige veel kord, et olete valinud õiged artikli omadused, näiteks kaanematerjal ja paberitüüp, mis mõjutavad kaane suurust.
Kas teil on ikka veel probleeme?
Kui probleem püsib, proovige veebipoodi siseneda teisest seadmest (sülearvuti, tahvelarvuti, mobiiltelefon). Kui probleem ei ilmne teises seadmes, võib probleem olla seotud teie algse seadme või brauseriga. Pidage meeles, et alternatiivina saate alla laadida ka meie töölauaprogrammi.
Kui vajate siiski abi, võtke ühendust meie klienditoega, andes järgmised andmed:
- Probleemi või veateate tekkimiseni viinud sammude kirjeldus.
- Täisekraanilised ekraanipildid või lühike video probleemist.
- Teie operatsioonisüsteemi ja veebilehitseja nimi ja versioon.
See teave aitab meil teie probleemi tõhusamalt uurida ja lahendada. Täname teid nende andmete esitamise eest.