Blokeerida tellimusi ja asendada pilte
Fotoportaal pakub teile mitmeid võimalusi oma klientide tellimuste kontrollimiseks. Tellimused saab kas automaatselt meie süsteemi üle kanda või saate need käsitsi vabastada.
Kui te ei muuda pilte enne tellimuse esitamist, kasutatakse tootmises teie poolt üleslaaditud algset resolutsiooni. Alternatiivina on teil kaks võimalust tellimuste blokeerimiseks. Te võite enne tellimist vahetada pildid suure eraldusvõimega piltide vastu või saate iga tellimuse käsitsi heaks kiita ilma pilte vahetamata. Võite isegi kombineerida mõlemat võimalust.
Fotoportaal annab teile paindlikkuse, et kontrollida tellimusi nii, nagu soovite, ja tagada, et saate parimad tulemused.
Piltide vahetamine enne tellimist
Selle valikuga saate säästa aega oma fotode redigeerimisel ja ruumi failide üleslaadimisel. See võimaldab teil laadida üles oma pilte töötlemata ja madala resolutsiooniga eelvaateid. Kui tellimus on loodud, saate enne tellimuse kinnitamist laadida üles lõplikud pildid töödeldud ja kõrge kvaliteediga. Selle võimaluse leiate oma valitud galerii müügi seadetest.
Peate aktiveerima valiku Piltide asendamine enne tellimist. Nii saate teate pildi muutmise kohta, kui tellimus luuakse. Kui see on aktiveeritud, peate klõpsama nuppu Salvesta.
Kui klient sooritab selles galeriis ostu, saate e-kirja, mis teavitab teid tellimusest. Selle töötlemiseks võite klõpsata antud lingile või logida sisse Fotoportaali ja minna Müükide all olevasse Tellimuste haldusse.
Siit leiate tellimuse, mille teie klient on teinud staatusega Ootab tootmist pilti. Kui klõpsate sellel, näete kõiki tellimuse üksikasju.
Pange tähele, et kui klient valib tellimuse jaoks ettemaksu võimaluse, peate kõigepealt asendama pildid. Alles pärast seda sammu saadetakse kliendile e-kiri ettemaksu üksikasjadega, sest enne seda ei saa tellimust töödelda.
See on koht, kus peate üles laadima töödeldud, kvaliteetsed failid trükkimiseks. Juhul, kui teil ei ole neid veel retušeeritud, saate alla laadida CSV-faili, mis sisaldab fotode failinimesid. Peate selle kopeerima ja kleepima sellesse tarkvarasse, mille olete valinud fotode retušeerimiseks, näiteks Lightroomi. Pange tähele, et Lightroomi puhul peate sisestama failinimed komaga eraldatuna filtri kasti. Näiteks: wedding_01.jpg, wedding_04.jpg, wedding_02.jpg, wedding_05.jpg, wedding_03.jpg. Nii avanevad ainult need pildid, mille teie klient on valinud, mis säästab teil palju aega failide otsimiseks.
Kui olete need juba retušeerinud, peate need vaid üles laadima. Saate need ükshaaval üles laadida, klõpsates iga pildi puhul nupule Upload Image. Pange tähele, et peate alati asendama originaalpildi teise pildiga, mis säilitab algse kuvasuhte.
Kui Võimaldab pildi redigeerimist/väljalõikamist on aktiveeritud aadressil Müügi seaded, ei ole võimalik pilti vahetada kliendi poolt tehtud redigeeritud lõikega, kuna see võib põhjustada vigu.
Kui teie lõplikud üleslaaditavad failid on sama nimega kui asendatavad failid, saate need kõik korraga üles laadida, klõpsates Mass upload all images.
Pärast üleslaadimist muutub piltide staatus vastavalt.
Klõpsake tööriistal Edit, et näha originaalpildi ja üleslaetud pildi võrdlust.
Tellimuse lõpuleviimiseks peate vaid klõpsama nuppu Release order to production. Kui naasete tellimuse haldusse, näete, et tellimuse staatus on uuendatud.
Tellimuste käsitsi vabastamine
Kui kõikidesse teie galeriidesse üleslaetud pildid on lõplikud, retušeeritud, kvaliteetsed failid ja soovite iga tellimuse käsitsi heaks kiita, saate ka selle võimaluse hõlpsasti aktiveerida. Kõik, mida peate tegema, on minna oma Müük ja arve seadistustesse Müük ja aktiveerida valik Käsitsi vabastada tellimusi.
Kui see on aktiveeritud, tuleb kõik teie klientide poolt esitatud tellimused enne tootmisse minekut käsitsi heaks kiita teie poolt Tellimuste halduses.